Prekes nemokamai galite atsiimti:
- Klaipėdoje (Nemuno g. 139; I-IV 8-17 val. – V 8-16 val.)
Pristatymas Lietuvoje į DPD paštomatą – 4,30 €
Pristatymas Lietuvoje DPD kurjeriu – 6,59 €
Pristatymas Lietuvoje į Omniva paštomatą – 5,49 €
Pristatymo kainos į Latviją ir Estiją pateikiamos pirkimo proceso žingsnyje „Pristatymas“.
Prekes siunčiame ir į kitas ES šalis. Pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į pristatymo adresą ir prekių svorį. Dėl pristatymo galimybių ir kainos prašome teirautis el. paštu uzklausos@demo.spaustuve.online.
1. Pirkėjas, įsigijęs prekes, gali jas atsiimti pats (Klaipėdoje, Nemuno g. 139) arba pasinaudoti kurjerių paslaugomis.
2. Pirkėjas, pasirinkęs kurjerių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą bei kontaktinį telefono numerį.
3. Pirkėjas įsipareigoja užsakytas prekes priimti / atsiimti pats. Tokiais atvejais, kai Pirkėjas prekių negali pats priimti / atsiimti, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir pagal kitus Pirkėjo pateiktus duomenis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo / perdavimo netinkamam asmeniui.
4. Prekes gali pristatyti pats Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas (kurjerių tarnyba).
5. Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į pristatymo adresą ir prekių svorį.
6. Pardavėjas pasilieka teisę keisti prekių pristatymo mokestį.
7. Standartinis pristatymo laikas 3 – 5 darbo dienos.
8. Pardavėjas įsipareigoja, kad prekės būtų pristatytos kaip įmanoma greičiau.
9. Gavęs prekę (-es) Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės – prekės (-ių) pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė (-ės) yra sugadinta (-os) ir (ar) netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo bei priėmimo dokumente ir dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir (ar) prekės (-ių) pažeidimo (neatitikimo) aktą.
Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, cloudline.lt neatsakingas Pirkėjui dėl prekės (-ių) pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamybinis brokas, ir dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.